• Gwarancja jakości
  • Szybka realizacja
  • Wystawiamy faktury 23%
  • Zwrot do 14 dni
  • Zakupy bez podatku
Przejdź do koszyka
Koszyk
0szt,0,00
zamknij
Moje konto
Twoje konto
zamknij

ProdrumProfessional drum store

Pady i kontrolery

Pady i kontrolery do perkusji elektronicznej

pady i kontrolery do perkusji elektronicznej

 

Pojedyncze elementy zastępujące tomy, werble, talerze, mechanizmy stopy czy hi-hat - to z nich tak na prawdę stworzone są wszystkie zestawy perkusji elektronicznej. Współcześni producenci doszli do prawdziwej perfekcji w ich tworzeniu. Podobnie jak w podzespołach akustyczych, mamy różnej jakości serie instrumentów, które różnią się od siebie jakością brzmienia oraz wykonania. Podobnie i tu w ofercie pojedynczych konkrolerów i padów znajdziemy modele prostsze w swojej konstrukcji oraz te absolutnie genialne i technologicznie zaawansowane o hi-endowej jakości. Wraz ze wzrostem ceny otrzymujemy lepszą elektronikę połączeń, większe i bardziej naturalne rozmiary, większą ilość funkcji i stref, solidniejszą konstrukcję oraz o wiele bardziej naturalnie zachowanie czujników i powierzchni w którą uderzamy. Jak to w branży elektronicznej bywa nie wszystkie produkty oferowane są we wspólnym uniwersalnym standardzie. Mogą zdarzyć się sytuację konfliktu zgodności współpracy danego pada lub kontrolera perkusyjnego z posiadanym przez nas modułem brzmieniowym. Dlatego w przypadku braku wiedzy w tej kwestii nasi specjaliści ProDrum zawsze pozostają do Państwa dyspozycji.

 

Rodzaje padów i kontrolerów

W poniższym akapicie przedstawimy najbardziej logiczny i zrozumiały naszym zdaniem, przykład podziału dla elementów pojedynczych. Odpowiedni element musi odpowiadać kształtom i wyglądem swojemu referencyjnemu elementowi w zestawie akustycznym. Analogicznie do konstrukcji i składników akustycznego instrumentu perkusyjnego, podobnie i w działce elektroniki dzielimy podzespoły na: elektroniczne pady talerzy ( które zestępują tradycyjne talerze perkusyjne ). Mogą one być dedykowane dla konkretnych rodzajów blach ( Hi-Hat, Crash, Ride, Splash ) lub działać uniwersalnie. Kolejną grupą będą elektroniczne pady tomów lub werbla oraz pady stopy. Tutaj także znajdziemy dedykowane konstrukcje wyłącznie do werbla lub tomów gónych albo floor tomów oraz stojące na ziemi zamienniki prawdziwej centrali. Bardzo ważną grupą są konktrolery czyli mechanizmy elektroniczne zastępujące pedały stopy i statywy hi-hat występujące przy akustykach. Analogicznie służa do tego kontrolery Hi-Hat, kontrolery stopy. Ta grupa jest jednak odrobinę bardziej złożona i potrafi przenikać się z grupą padów stopy i hi-hat. Chodzi konkretnie o kontrolery stopy, które pełnią rolę 2w1 ( pedał nie wymaga już dodatkowego pada stopy ) np. jak ma to miejsce w modelach Roland TD1 czy Yamaha DTX400, oraz o zaawansowane controlery Hi-Hat montowane na prawdziwych statywach do Hi-Hat gdyż wizualnie wyglądają one dokładnie jak prawdziwy talerz i można zaliczyć je pośrednio do grupy padów talerzowych ( przykładem są mechamizmy HH w Yamaha DTX532, DTX700, DTX 900 oraz Roland TD25,TD30,TD50 ). Ostatnią grupą są kontrolery typowo elektroniczne, które nie czerpą inspiracji i nie służą do "zastąpienia" prawdziwego fragmentu perkusji, a raczej są elektronicznym jej dopełnieniem. ( perkusje hybrydowe ). Tego rodzaju elementy to np. Triggery, pady brzmieniowe SPD-SX, Octopad lub pady boczne BT-1.

 

Jak używać padów elektronicznych

Codziennościa współczesnej muzyki staje się wplatanie elektronicznych lub samplowanych brzmień do utworów. Aby tego dokonać przy zestawie perkusji akustycznej musimy mieć "połączenie" ze światem elektronicznych barw. Bazą brzmień może być moduł, sampler, komputer ponieważ to on będzie generował dźwiek. Jednak dzięki całej gamie padów i konktrolerów o których już wspomnieliśmy możesz wybrać odpowiednie i pasujące do Twoich potrzeb "neuro-przekaźniki" odpalające odpowiednie barwy, zatrzymujące i wznawiające loopy, jednym słowem otwierające świat podręcznych brzmień o kolejną nieskończenie wielką bibliotekę!

 

jak używać triggerów i spd-sx

- Producent-
Wybierz
Sortuj wg: Nazwy Ceny Popularności Dostępności
Roland CY-12C Pełny pad talerza Crash 12""

Roland CY-12C Pełny pad talerza Crash 12""

Realizacja 4-6 dni roboczych Towar sprowadzany od dystrybutora
669,00 zł Roland CY-12C Pełny pad talerza Crash 12""

Pełny wyważony Pad talerza do perkusji elektronicznej używany jako Crash lub Ride 12" Producent: Roland

Do koszyka
Roland CY-13R Pełny pad talerza Ride 13"

Roland CY-13R Pełny pad talerza Ride 13"

Realizacja 4-6 dni roboczych Towar sprowadzany od dystrybutora
749,00 zł Roland CY-13R Pełny pad talerza Ride 13"

Pełny wyważony Pad talerza do perkusji elektronicznej używany jako Crash lub Ride 13" Producent: Roland

Do koszyka
Roland CY-14C Pełny pad talerza Crash 14"

Roland CY-14C Pełny pad talerza Crash 14"

Realizacja 4-6 dni roboczych Towar sprowadzany od dystrybutora
1045,00 zł Roland CY-14C Pełny pad talerza Crash 14"

Pełny wyważony Pad talerza do perkusji elektronicznej używany jako Crash lub Ride 14" Producent: Roland

Do koszyka
Roland CY-15R Pełny pad talerza Crash 15"

Roland CY-15R Pełny pad talerza Crash 15"

Realizacja 4-6 dni roboczych Towar sprowadzany od dystrybutora
1325,00 zł Roland CY-15R Pełny pad talerza Crash 15"

Pełny wyważony Pad talerza do perkusji elektronicznej używany jako Crash lub Ride 15" Producent: Roland

Do koszyka
Roland CY-8 Pad talerza Crash 12"

Roland CY-8 Pad talerza Crash 12"

Realizacja 4-6 dni roboczych Towar sprowadzany od dystrybutora
415,00 zł Roland CY-8 Pad talerza Crash 12"

Pad talerza do perkusji elektronicznej używany jako Crash lub Ride rozmiar 12" Producent: Roland

Do koszyka

Nasze marki