• Gwarancja jakości
  • Szybka realizacja
  • Wystawiamy faktury 23%
  • Zwrot do 14 dni
  • Zakupy bez podatku
Przejdź do koszyka
Koszyk
0szt,0,00
zamknij
Moje konto
Twoje konto

ProdrumProfessional drum store

REKLAMACJE

    1. Sprzedający zobowiązany jest do wydania Produktu bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Kupującemu przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji.

    2. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Kupujący może żądać naprawy Produktu, wymiany Produktu na wolny od wad, obniżenia ceny Produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku Kupujący powinien odesłać Produkt na adres ProDrum 00-204 Warszawa ul. Słomińskiego 1. Do odsyłanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu (np.: fakturę, potwierdzenie przelewu lub zapłaty) wraz z opisem reklamacji.

    3. Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym Produktem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu. Koszty związane z odesłaniem Produktu reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sprzedający zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

    4. Odesłanie Produktu naprawionego, nowego lub zwrot świadczeń pieniężnych na rzecz Kupującego nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia poinformowania o wadzie. Koszty związane z odesłaniem Produktu reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sprzedający zwróci Kupującemu po rozpatrzeniu reklamacji.

    5. Różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień monitora Kupującego np. kolor produktu, czy inna rozdzielczość monitora nie mogą być podstawą do reklamacji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupujący przed złożeniem zamówienie może skonsultować się ze Sprzedającym.

 

 

Nasze marki